سنباده تسمه ای (نواری)

سنباده نواری ( تسمه ای )

 

سنباده نواری ( سمباده نواری ) یا abrasive belt به خانواده ای از محصولات سنباده ای گفته میشود که به شکل کمربند یا تسمه دو سر آن های به هم چسبانده شده است،ابعاد در  این محصول بسیار حائز اهمیت است و غالبا طبق سفارش مشتری تولید وعرضه میگردد.

سنباده های نواری نقش بسیار پراهمیتی را در صنایع گوناگون بخصوص قطعه سازی دارند،صنایع گسترده ای با این محصول سرو کار دارند که از آن جمله می توان به صنعت قطعه سازی خودرو،شیرآلات بهداشتی ،دستگیره و یراق آلات ، قطعات آلومینیومی و … اشاره کرد.

 

ذرات سنباده های نواری : معمولا از ذرات اکسید آلومینیوم،سیلیکون کاربید،زیرکونیوم و سرامیک برای تولید این محصولات استفاده می شود.

                                                                                           

جنس پارچه:معمولا سنباده های نواری با انواع پارچه ها تولید و عرضه میگردند، پارچه های منعطف(J)،پارچه های کتان(X)،پارچه های پلی استر(Y)

پارچه منعطف(J): این محصولات پر مصرف ترین نوع پارچه در تولید سنباده های نواری است و رنج گرید ۴۰-۱۲۰۰ را شامل میشود.

پارچه (X) : از این محصولات در مواقع خاص در تولید این محصول استفاده می گردد معمولا در مواقعی که تسمه سنباده با پارچه J دچار پارگی میشوند از این نوع محصول استفاده می گردد.

پارچه (Y): این محصولات از پارچه بسیار مستحکم،غیر قابل انعطاف و ضد آب ساخته شده اند و نسبت به دیگر محصولات از قیمت بالاتری برخوردار است و اکثرا در براده برداری خشن و پلیسه گیری استفاده می شود.

 

سنباده های نواری پاکو و ربیت ( ساخت کره جنوبی ) یکی از بهترین ابزارالات پرداختکاری است که از سنباده های پارچه ای در ابعاد مختلف ساخته می شود .

 

                                                   

چه نوع سنباده نواری انتخاب کنیم ؟

برای اینکه از سنباده نواری مناسبی استفاده کنیم باید جنس قطعه کار(استیل،استنلس استیل،فولاد های سخت کاری شده،آلومینیوم،برنج،سرب،تیتانیوم،چوب ،شیشه و …) را بدانیم.

 

چه عواملی بر قیمت سنباده های نواری تاثیر میگذارید ؟

  • پارچه سنباده نواری (J←JF←X←Y): هرچه پارچه به سمت پارچه Y  یعنی پارچه  پلی استر حرکت کند سمباده نواری از قیمت بالاتری برخوردار است.
  • جنس دانه ها (آلومینیوم اکسید سیلیکون کارباید زیرکونیوم سرامیک): هرچه ذرات ساینده از آلومینیوم اکسید به سمت ذرات سرامیک حرکت کنند سمباده نواری از قیمت بالاتری برخوردار است.
  • گرید سنباده: شماره هر مقدار زبرتر باشد(عدد کمتر) تسمه از قیمت بالاتری برخوردار است.
  • برند تولیدکننده: سایش ابزار برتر با افتخار تولید کننده یکی از برترین سنباده های نواری با برند پاکو و ربیت ( ساخت کره جنوبی ) در سراسر کشور می باشد .

 

                                                                 

سایز سنباده های نواری به چه اندازه است ؟

 با توجه به اینکه هریک از سازندگان دستگاه های سنباده زنی ابعاد را برای تسمه نواری در نظر گرفته اند منجر به آن شده است که این محصول گسترده ترین محصول  از لحاظ سایز و ابعاد در میان خانواده این گروه از محصول باشد،تولید این محصول طبق سفارش مشتری انجام میگردد.

 

استفاده از اتصالات و مواد مرغوب در ساخت محصولات ، تضمین ما به شماست .

 

آدرس :خیابان امام خمینی، نبش کوچه روزنامه اطلاعات، پ ۲۰ ، فروشگاه سایش ابزار برتر

تلفن

  •             ۰۲۱-۶۶۷۳۷۴۲۷
  •             ۰۲۱-۶۶۷۵۹۷۰۸
  •             ۰۲۱-۶۶۷۵۹۷۱۹

فکس : 

                    ۰۲۱-۶۶۷۴۴۲۸۶ 

روبیکا:

                ۰۹۳۰۱۰۲۲۹۵۴

واتساپ:

              ۰۹۹۱۱۰۹۲۹۵۴

 

با ما همراه باشید ...