رول اکسید آلومینیوم

همان طور که می دانید، سنباده ها از ذرات ساینده تشکیل می شوند. این ذرات تنوع بسیار زیادی دارند و کارایی هر کدام می‌تواند متفاوت باشد. هدف از استفاده از ساینده ها برش و ایجاد اصطکاک است. اما با وجود تنوع بالا و مصارف زیاد سنباده ها چطور باید تشخیص دهیم چه سنباده‌ای مناسب چه کاری است ؟ سمباده های نرم و زبر چطور و کجا استفاده می شوند؟

 

ذرات ساینده سنباده یا همان گریت، هم به طور طبیعی وجود دارند و هم به صورت مصنوعی تولید می‌شوند. گریت‌ها و ساینده های مختلف رنگ های متفاوتی دارند، در نتیجه رنگ سنباده ها نیز فرق می کند.

 

اکسید آلومینیوم

این نوع سنباده ها عموما به رنگ قهوه ای مایل به قرمز در بازار یافت می شوند. از ویژگی های مهم این نوع سمباده عمر زیاد و خاصیت ضدپرشدگی آن است. سنباده های اکسید آلومینیوم مخصوص دستگاه، در دورهای بالا قدرت براده برداری زیادی دارند. از همین رو در صنایع سنگین کاربرد فراوان دارند. سمباده های اکسید آلومینیوم دستی و ماشینی مناسب فلزات غیر آهنی (آلومینیوم، مس و…) و چوب سخت هستند.

 

سنباده های اکسید آلومینیوم در برندهای پاکو،ربیت ، بیر (ساخت کره جنوبی ) و کویین ( ساخت چین ) در فروشگاه سایش ابزار برتر به فروش می رسد .

 

 

سایش ابزار برتر نماینده انحصاری محصولات با کیفیت پاکو ، ربیت ، بیر ( ساخت کره جنوبی ) و کویین ( ساخت چین ) می باشد . 

آدرس :خیابان امام خمینی، نبش کوچه روزنامه اطلاعات، پ ۲۰ ، فروشگاه سایش ابزار برتر

تلفن

  •             ۰۲۱-۶۶۷۳۷۴۲۷
  •             ۰۲۱-۶۶۷۵۹۷۰۸
  •             ۰۲۱-۶۶۷۵۹۷۱۹

فکس : 

                    ۰۲۱-۶۶۷۴۴۲۸۶ 

روبیکا:

                ۰۹۳۰۱۰۲۲۹۵۴

واتساپ:

              ۰۹۹۱۱۰۹۲۹۵۴

 

با ما همراه باشید ...