دستگاه های پرداخت کاری

دستگاه پرداخت کاری چیست ؟
سنباده ها به منظور تمیز کاری و براده برداری از سطوح مورد استفاده قرار می گیرند . معمولا این ابزار در پایان کار به کار برده می شوند . افرادی که از سنباده های برقی استفاده می کنند کاغذهای سنباده را به دستگاه متصل می نمایند و به کمک دستگاه تعبیه شده بر روی دستگاه آن را به سرعت روی مورد کار خود به حرکت در می آورند .

دستگاه پرداخت کاری برای سنباده زنی قطعات و محصولات تولید شده می باشد که باعث ایجاد سطوح صاف و صیقلی کردن قطعات مورد استفاده قرار می گیرد .

 

عملکرد دستگاه های سنباده زنی با یکدیگر متفاوت است و عملکردشان به صورت زیر است :

در برخی موارد قطعه ثابت است و دستگاه سنباده زنی بر روی قطعه کار می کند .

در برخی موارد ماشین آلات ثابت هستند به گونه ای که قطعه بر روی دستگاه به حرکت در می آید .

 

دستگاه های سنباده زنی بنا به نیاز مشتری متفاوت ساخته می شوند . شما در بازاربا انواع مختلفی از سنباده ها و در اندازه های متفاوت روبرو خواهید شد .

انواع دستگاه سنباده زنی به صورت زیر است :

دیسکی ( دایره ای )

تسمه ای

 

دستگاه سنباده دیسکی :

از این دستگاه به منظور پرداخت کاری در مراحل اولیه استفاده می شود و در راستای پرداخت با این دستگاه خطوط مدوری بر روی قطعه ایجاد می شود که در مراحل بعدی کار باید این خطوط برداشته شوند و محو گردند.

 

دستگاه تسمه ای(سنباده نواری) دیسک دار سایز ۱۵۰۰*۱۵۰ mm :

 

 

دستگاه سنباده نواری یا تسمه ای :

سنباده های نواری متناسب با نوع آلیاژی که مورد پولیش قرار می گیرد طراحی می گردند و تولید می شوند . این گونه سنباده ها در انواع دستگاه های نواری که در حالت های متفاوت افقی ، تخت و زاویه دار کار سایش را انجام می دهند مورد استفاده قرار می گیرند .

 

دستگاه تسمه ای(سنباده نواری) سایز ۲۰۰۰*۱۵۰ mm

 
دستگاه تسمه ای(سنباده نواری)سایز ۱۲۲۰*۵۰ mm :

 
دستگاه بلت سندر بادی و دستگاه سنباده تانکی :

سنباده کاری سریع و پر قدرت یکی از مزایا و قابلیت های دستگاه سنباده تانکی هست.

 اگر تمایل دارید قطعه کار های کوچک را سنباده کاری کنید، با استفاده از سنباده تانکی می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. فقط کافی است سنباده را برعکس بر روی میز کار قرار دهید و قطعه کار را بر روی رُل در حال چرخش قرار دهید.

 کنترل راحت و بدون نیاز به تجربه بالا… البته در هر کاری تجربه نقش زیادی ایفا می کند؛ اما استفاده از سنباده تانکی به مراتب راحت از سنباده دیسکی یا پلیشر است.
 

در سنباده تسمه ای جدید، برای تعویض تسمه سنباده، نیازی به استفاده از آچار نیست و این کار سریع و با استفاده از اهرم های نصب شده بر روی دستگاه انجام می شود. بیشتر این دستگاه ها مجهز به کلید گازی هستند که امکان تنظیم سرعت چرخش سنباده را خواهید داشت.

با توجه به گرد و خاک بسیار زیادی که این دستگاه ایجاد می کند، یک خروجی مکنده هوا یا فیلتر جمع آوری گرد و خاک در بیشتر این دستگاه ها وجود دارد و پیشنهاد ما در زمان استفاده از این دستگاه، رعایت موارد ایمنی الزامی است. حتماً از عینک، ماسک فیلتر دار و دستکش استفاده کنید.

تفاوت دستگاه تانکی دستگاه بلت سندر در سایز انهاست دستگاه های بلت سندر کوچکتر هستند و میتوان از ان به صورت دستی استفاده کرد اما دستگاه های تانکی بزرگتر هستند و به صورت دستی نمیتوان از ان استفاده کرد .

 

دستگاه پرداخت کاری :

دستگاه پرداخت کاری موشکی به دستگاه های تک فاز و سه فاز گفته میشود.
این نوع دستگاه ها که شامل دستگاه پرداخت کاری موشکی تک فاز و همچنین دستگاه پرداخت کاری سه فاز میباشد که دارای مشخصات زیر میباشند:
 
 
این نوع از دستگاه ها با برق سه فاز صنعتی کار کرده و از قدرت بیشتری نیز برخوردار نیز هستند.
دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز با قدرت ۱۰ اسب بخار ۱۵ اسب بخار و ۲۰ اسب بخار و همچنین ۲۵ اسب بخار نیز قابل تولید میباشد.
 
دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز:
دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز با برق تک فاز کار کرده و همچنین با دور اول ۱۴۹۰ و دور دوم ۲۹۸۰ میباشد که با توان ۳.۵ اسب تولید میشود .
به طور معمول تولید کنندگان دستگاه های تک فاز بر این امر اسرار دارند که این دستگاه ها ۵ اسب میباشند ولی در واقعیت دارای قدرت با ۳.۵ اسب تولید میشوند.
اسرار بر ۵ اسب بودن نیز بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا واقعیت.
 
 

 

 
 

آدرس :خیابان امام خمینی، نبش کوچه روزنامه اطلاعات، پ ۲۰ ، فروشگاه سایش ابزار برتر

تلفن

  •             ۰۲۱-۶۶۷۳۷۴۲۷
  •             ۰۲۱-۶۶۷۵۹۷۰۸
  •             ۰۲۱-۶۶۷۵۹۷۱۹

فکس : 

                    ۰۲۱-۶۶۷۴۴۲۸۶ 

روبیکا:

                ۰۹۳۰۱۰۲۲۹۵۴

واتساپ:

              ۰۹۹۱۱۰۹۲۹۵۴

 

با ما همراه باشید ...